lördag, november 17

Julläsning



Bilder privata

Efter en lång arbetsvecka ska jag lägga mig ner i gästsängen och efterlängtat titta i senaste numret av Allt i hemmet, som visserligen kom ut för ett par veckor sedan, men inte hunnits läsas. Bakom sängen har min bänk från Pastellhörnan plaserats och fungerar både som sängbord och avlastningsyta. Bokstöden kommer från Village, ljusstakarna är sambons galma doppresent och väckarklockan min gamla julklapp från mina föräldrar. På sängen ligger en vit stor kudde från IKEA, rutiga kuddar från Gudrun Sjödén och en röd sammetskudde från Åhléns. Om någon undrar vad hundarna heter så är svaret Laban och Labolina. Trevlig lördagskväll önskas!

4 kommentarer:

Nya och gamla ting sa...

Vad mysigt det ser ut. Den där sängen går inte av för hackor. Inte min heller;-) Stötte på NE på stan ändå, haha.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Boktips! Denise Rudbergs böcker. Har läst "storlek 37". Rolig och avslappnande chiclitt:)
Kram S

Skrymslen och vrår sa...

Nya och gamla ting: Så du kom inte undan ;-) Japp, sängen är skön. Lyckades till och med somna till en stund under eftermiddagen. Kramar!

S: Det låter definitivt som nåt för mig. Ska komma ihåg Rudberg nästa gång det är dagt att dra iväg en bokbeställning. Kramar!