onsdag, november 14

Det kan bli svårt framöver



Bilder privata

Jag har lagt ribban för hur mycket saker och ting får kosta. Se här till exempel. Blocksljus från IKEA, Hemsjö, 15 kr för fyra stycken. Överaskande nog var ljusen av bättre kvalitet än väntat, tillskillnad från IKEA:s värmeljus, som tappat kvalitet och brinntid i och med nya designen. Bommulsduk från Indiskas sommarrea, 7,50 kr. Ljusfat, loppis, 5 kr. Och sist men inte minst, stol fyndad på loppis för 5 kr. Där slog jag till och köpte två stycken. Stolarna är brunmålade, i en gammaldags kulör. Tanken var att måla stolarna vita, så fort jag kom hem, men brunt är inte så tokigt. Som sagt kan det bli svårt att shoppa framöver.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Nya och gamla ting sa...

Men se där, en ny layout! Vad fint det blev, kände knappt igen mig (eller gjorde inte det rättare sagt).

Anonym sa...

Hej! Vad fin din blogg har blivit!Jag är fortfarande inne här och läser med jämna mellan rum! Är riktigt sugen på att komma ner till stockholm och se hur lägenheten ser ut! Vet du något om hur ditt schema ser ut på nyår? Kram /Mia

Skrymslen och vrår sa...

Nya och gamla ting: Japp, jag kände att det var på tiden att förnya sidan lite :-)

Min: Du är så välkommen. Väntar med spänning på biler från ert nya hem. Tyvärr är inte schemat klart ännu, men det ryktas om att vi får det under veckan. Hörs snart. Kram!